HBO Bachelor - Economie en Bedrijf
Deze opleiding heette voorheen: Lifestyle
Bedrijven en organisaties hebben behoefte aan inzicht in trends, marktontwikkelingen en doelgroepen. Jij combineert jouw kennis daarover met het bedenken van creatieve en haalbare concepten voor producten en diensten die de kwaliteit van leven verbeteren. Trend research en concept development zijn de sleutelwoorden van deze vierjarige hbo-opleiding.
16
april
Online werkcollege Trend Research & Concept Creation in Lifestyle
Op Studiekeuze123 kun je informatie vergelijken. Op de website van de onderwijsinstelling kun je verder lezen als de opleiding je aanspreekt.
Bekijk instellingswebsiteOm toegelaten te worden tot een opleiding moet je aan bepaalde eisen voldoen.
Start jij voor het eerst met een bacheloropleiding of associate degree? Dan wordt jouw collegegeld het eerste jaar waarschijnlijk verlaagd. Lees hier meer.
Als je je op tijd hebt aangemeld voor een opleiding, heb je recht op een studiekeuzecheck. Dit helpt je te checken of de opleiding bij je past. Soms is deelname verplicht. Opleidingen met selectie bieden geen studiekeuzecheck aan.
Mis geen belangrijke deadlines of gebeurtenissen.
Geen enkele opleiding is hetzelfde. Kijk daarom naar de kenmerken van een opleiding.
We hebben niet voldoende betrouwbare informatie over dit onderdeel. Neem contact op met de onderwijsinstelling.
Bekijk in één oogopslag hoe deze opleiding het doet in vergelijking met het landelijk gemiddelde van deze studie
Bekijk hier de samenvattingHoe beoordelen de (oud)studenten deze opleiding?
Hoe tevreden waren studenten in 2018 over aspecten van deze opleiding?
Deze opleiding
Fontys Hogescholen |
Landelijk gemiddelde
Trend Research & Concept Creation in Lifestyle |
Verschil | |
Studenttevredenheid
Meer informatie |
3.5 / 5 | 3.5 / 5 | |
Sfeer | 4.0 / 5 | 4.0 / 5 | |
Inhoud | 3.4 / 5 | 3.4 / 5 | |
Algemene vaardigheden | 3.8 / 5 | 3.8 / 5 | |
Praktijkgericht onderzoek | 3.6 / 5 | 3.6 / 5 | |
Voorbereiding beroepsloopbaan | 3.6 / 5 | 3.6 / 5 | |
Docenten | 3.2 / 5 | 3.2 / 5 | |
Studiebegeleiding | 3.1 / 5 | 3.1 / 5 | |
Toetsing en beoordeling | 3.1 / 5 | 3.1 / 5 | |
Informatievoorziening | 3.0 / 5 | 3.0 / 5 | |
Studierooster | 3.2 / 5 | 3.2 / 5 | |
Studielast | 2.8 / 5 | 2.8 / 5 | |
Groepsgrootte | 3.5 / 5 | 3.5 / 5 | |
Stage en opleiding | 2.8 / 5 | 2.8 / 5 | |
Stage ervaring | 3.6 / 5 | 3.6 / 5 | |
Studiefaciliteiten | 3.2 / 5 | 3.2 / 5 | |
Kwaliteitszorg | 2.9 / 5 | 2.9 / 5 | |
Uitdagend onderwijs | 3.4 / 5 | 3.4 / 5 | |
Internationalisering | 3.5 / 5 | 3.5 / 5 | |
Studenttevredenheid
Meer informatie |
3.5 / 5 | 3.5 / 5 | |
Sfeer | 4.0 / 5 | 4.0 / 5 | |
Inhoud | 3.4 / 5 | 3.4 / 5 | |
Algemene vaardigheden | 3.8 / 5 | 3.8 / 5 | |
Praktijkgericht onderzoek | 3.6 / 5 | 3.6 / 5 | |
Voorbereiding beroepsloopbaan | 3.6 / 5 | 3.6 / 5 |
Over de studie Trend Research & Concept Creation in Lifestyle
Je bent klaar met je studie. Hoe ziet de volgende stap eruit?
Landelijk voor studie Trend Research & Concept Creation in Lifestyle
Administratief medewerkers, algemeen | 20% |
Vakspecialisten website-ontwikkeling en -beheer | 17% |
Dit zijn landelijke cijfers voor de totale studierichting (bachelor - kunst)
Toekomstige arbeidsmarktpositie: | Matig |
Samenhang baankans met economie: | Erg hoog |
Uitwijkmogelijkheden naar andere sector: | Gemiddeld |
Uitwijkmogelijkheden naar ander beroep: | Gemiddeld |
Meer weten over de opleiding? Neem contact op met Fontys Hogescholen