Wo bachelor - Taal en Communicatie
De universitaire bachelorstudie International Communication and Media is gericht op de wereld van media en de sociale, politieke, economische en culturele impact ervan.
In De universitaire bachelorstudie onderzoek je de vele vormen van communicatie en hun invloed op hoe mensen en organisatie denken en handelen in verschillende contexten. Daarnaast bestudeer je de cross-culturele, internationale en globale dimensies van communicatie processen. De universitaire bachelorstudie biedt een kosmopolitische en stimulerende omgeving, de juiste mix van theorie en praktijk, flexibele mogelijkheden voor specialisatie en een interactie en intensieve curriculum. De groeiende behoefte in de wereld naar wereldwijde connectiviteit waarborgt een ruime kans op werk in de toekomst.
Je bent klaar met je studie maar hoe ziet de volgende stap er dan voor je uit?
Ga je aan het werk of studeer je door? Hieronder vind je informatie die je daarbij kan helpen. Opgelet: de impact van COVID-19 op de middellange termijn prognoses voor de arbeidsmarkt is hierin niet verwerkt.
| Master | Aantal | % |
|---|---|---|
| Marketing Management | 48 studenten | 31% |
| Mediastudies (1-jarig) | 45 studenten | 29% |
| Business Administration | 20 studenten | 13% |
| Communicatiewetenschap | 14 studenten | 9% |
| Global Business & Sustainability | 5 studenten | 3% |