Wo bachelor - Taal en Communicatie
De universitaire bachelorstudie Culturele Informatiewetenschap is gericht op het vastleggen en uitwisselen van informatie over het denken en handelen van mensen en organisaties.
Door de opkomst van de digitale media is de informatievoorziening in een stroomversnelling gekomen. Er zijn allerlei nieuwe mogelijkheden om met informatie om te gaan, maar tegelijkertijd ontstaan er problemen. Voor die problemen leer je oplossingen bedenken.
Je bent klaar met je studie maar hoe ziet de volgende stap er dan voor je uit?
Ga je aan het werk of studeer je door? Hieronder vind je informatie die je daarbij kan helpen. Opgelet: de impact van COVID-19 op de middellange termijn prognoses voor de arbeidsmarkt is hierin niet verwerkt.
Hieronder vind je een lijst met de meest gekozen masters na deze studie. De masters zijn aflopend gesorteerd met per master het percentage studenten dat is door gaan studeren aan deze master.
Mediastudies (1-jarig) | 33 studenten 54% |
Business Administration | 9 studenten 15% |
Communicatiewetenschap | 7 studenten 11% |
Information Studies | 6 studenten 10% |