Hbo master - Economie en Bedrijf
De postinitiële masterstudie (hbo) Customer Management draait om klantgericht organiseren en managen, met klantinteractie als verbindend element.
Je werkt actief aan de ontwikkeling van je analytische vaardigheden, oordeel- en besluitvorming. Tevens verwerf je vaardigheden op het gebied van sociale interactie, leiderschap en informatieverwerking. Het theoretische deel van de studie is direct van toepassing op je eigen werksituatie. Gedurende de studie werk je aan een praktijkopdracht binnen je eigen organisatie met een concrete rendementsdoelstelling.
Je bent klaar met je studie maar hoe ziet de volgende stap er dan voor je uit?
Ga je aan het werk of studeer je door? Hieronder vind je informatie die je daarbij kan helpen. Opgelet: de impact van COVID-19 op de middellange termijn prognoses voor de arbeidsmarkt is hierin niet verwerkt.
We hebben geen of niet voldoende betrouwbare informatie over dit onderdeel. Neem contact op met de instelling.
We hebben geen of niet voldoende betrouwbare informatie over dit onderdeel. Neem contact op met de instelling.