Naast het promotiemateriaal dat Studiekeuze123 beschikbaar stelt, gaan veel onderwijsinstellingen ook zelf creatief aan de slag met hun eigen promotiemateriaal. Doe inspiratie op!
door onderwijsinstellingen
De Erasmus School of Law plaatst een koffiekar met banner om studenten te vragen hun mening te geven.
Bekijk de bannerIn de hal van het Amsterdam UMC trekt het spandoek van de NSE de aandacht van Geneeskundestudenten.
Bekijk het spandoekDe opleidingen van Hogeschool Utrecht vullen - op een A2-poster in eigen huisstijl - elke week het responspercentage in.
Bekijk de posterOpleidingen van het Institute for Design & Engineering laten via de thermometer zien hoe hoog de respons per opleiding is.
Bekijk de afbeeldingdoor onderwijsinstellingen
De HKU liet alumna Evelyne du Bois een animatie maken om de NSE 2022 onder de aandacht te brengen.
Bekijk de animatieBUzz, de mascotte van BUas, verspreidt de 'buzz' rondom de NSE 2022 en roept op tot het geven van verbeterpunten.
Bekijk de post op InstagramDe Marnix Academie doneert voor elke ingevulde enquête 1 euro aan stichting Het Vergeten Kind.
Bekijk de post op LinkedInUvA Science geeft een top 4 'lockdown boredom killers', met op plaats 3: het invullen van de NSE!
Bekijk de post op Instagramdoor onderwijsinstellingen
International Sport Management van De Haagse Hogeschool zet Instagram Stories én Bernie Sanders in rondom de NSE.
Bekijk de volledige afbeelding'We hear you' zeggen ze bij de opleiding Huidtherapie van De Haagse Hogeschool, zelfs door het mondkapje heen.
Bekijk de volledige afbeeldingHé, jij daar! Dit is belangrijk! Inholland Diemen legt op Instagram uit waarom invullen belangrijk is.
Bekjik de volledige afbeeldingDe HAN legt uit wat de waarde is van het ontvangen van feedback van studenten. Ook benadrukt ze dat nu de laatste week is om je mening te geven.
Bekijk de volledige afbeeldingLaat je horen als je het programma wil verbeteren. Daarnaast wordt voor elke ingevulde enquête een bedrag voor Covid-onderzoek gedoneerd.
Bekijk de volledige afbeeldingVertel het ons, vul de NSE in. Radboud Universiteit roept op om mee te helpen om de kwaliteit van het onderwijs en de voorzieningen te verbeteren.
Bekijk de volledige afbeeldingZit je nét lekker te gamen, valt de stroom uit... Maar hey...! Dan heb je dus mooi ff de tijd om je opleiding te waarderen in de Nationale Studenten Enquête!
Bekijk het filmpjeDe Nieuwste Pabo (Fontys Hogescholen en Zuyd Hogeschool) geeft uitleg over het belang van invullen, hoe invullen werkt en wat er met de resultaten gebeurt.
Bekijk het filmpjeWe hear you! Dat is de boodschap van de Haagse Hogeschool. Vul de NSE in voor jezelf, je medestudent en voor de student van morgen.
Bekijk het filmpjedoor onderwijsinstellingen
AHK heeft in lijn met de NSE-stijl een eigen poster laten maken door 178 aardige ontwerpers.
Bekijk de volledige afbeeldingCodarts heeft het beschikbare promotiemateriaal aangepast met logo en eigen tekst.
Bekijk de volledige afbeeldingBUas maakte een achtergrond voor Teams. Docenten kunnen deze aanzetten wanneer ze een pauze inlassen tijdens een les.
Bekijk de volledige afbeeldingdoor onderwijsinstellingen
Marnix Academie geeft een eigen draai aan de NSE poster met leden van de studentenraad.
BekijkMarnix Academie maakt flyers op groeipapier. Dit papier bevat zaadjes en kan geplant worden, waarna er bloemen uit zullen groeien.
Bekijkdoor onderwijsinstellingen
Hogeschool Utrecht heeft een NSE koffiekar. Studenten krijgen gratis koffie en worden gewezen op de NSE.
Lees meerHogeschool Inholland zet promostudenten in die met andere studenten het gesprek aan gaan over de NSE.
Lees meer